Inbound marketing udvikler sig i fire trin: “Attract”, “Convert”, “Close”, “Delight”. Find her dine muligheder for at blive bevidst om inbound marketing samt hvad du kan gøre for at forbedre den.
Læs mere
BuzzSumo er et fantastisk værktøj til at lave indholdsanalyser og komme med søgeord og søgeordssætninger, som kan være meget nyttige til bestemmelse af specifikke former for indhold, som du måske ønsker at producere.
Læs mere
Internettet bliver mere og mere mættet med flere sider samt mere og mere indhold. Og endnu være flere konkurrenter. At skille sig ud fra mængden kan føles som en konstant opadgående kamp.
Læs mere
Inbound marketing kan spare dig for penge sammenlignet med traditionel markedsføring, hvilket ofte er dyrt og involverer marketingteknikker som annoncering, banner-annoncer og direct mail.
Læs mere
Når man taler om navigationen på et website, kommer man hurtig til at diskutere med designere og/eller kunder om det skal være en simple menu eller en altomfattende stor menu.
Læs mere
Når man taler om navigationen på et website, kommer man hurtig til at diskutere med designere og/eller kunder om det skal være en simple menu eller en altomfattende stor menu.
Læs mere
En god, overbevisende landingsside tiltrækker de besøgendes opmærksomhed og tvinger dem til at gennemføre en konvertering. Lær hvordan du kan oprette en vindende landingsside med disse 9 enkle tips til landingssiden.
Læs mere
Du har hørt udtrykket søgemaskineoptimering (SEO) en million gange. Men vidste du, at tilføjelse af video til dit websted kan forbedre din SEO-indsats drastisk og få flere mennesker til dit website? Det er sandt! Video bliver hurtigt en af de vigtigste former for indhold.
Læs mere
Vidste du, at kun 9% af marketingmedarbejderne over hele verden vurderer, at udførelsen af deres indholdsstrategi er “fremragende”? Den største udfordring for over halvdelen af de medarbejderne er, at skabe indhold der bringer betydelig trafik til deres hjemmesider og genererer kvalitetsledninger.
Læs mere
Har du svært ved at skrive tekster til dit website? Her er 14 gode råd til tekstskrivning.
Læs mere
Er du på udkig efter gratis onlinekurser – så tag et kig på disse muligheder. Både Google, SEMrush, HubSpot, Facebook og LinkedIn har super kurser online.
Læs mere
Har du arbejdet igennem det grundlæggende og leder nu efter SEO-teknikker, der hjælper dig med at tage dit websites organiske trafik til det næste niveau, når vi går ind i 2021?
Læs mere
Pilars og clusters betyder på dansk søjlesider og emneklynger? Dette er nyeste måde at arbejde med indholdsbaseret SEO. Det er ingen hemmelig at SEO hele tiden ændre sig. I dag er det ikke nok at skrive til et søgeord – i dag skal du optimere emner.
Læs mere
Du har muligvis hørt om strukturerede data; Schema.org og JSON-LD. Men hvad betyder disse udtryk præcist? Hvad er strukturerede data? Hvad gør strukturerede data? Og hvad har det med SEO at gøre?
Læs mere
Google beskriver selv formålet med den nye Google Analytics 4 Property (GA4) som en næste generations tilgang til “privatliv-først” -sporing, måling af x-kanal og AI-baseret forudsigende data på én gang.
Læs mere
Beregn med data hvor meget du skal benytte til Facebook annocering ved hjælp af vores Facebook Ads budgetberegner.
Læs mere
Google Shopping-annoncer er gode til at skabe trafik, der konverterer. Det kræver en lille indsats for at komme i gang, men derfor vil Google automatiserer det meste af arbejdet med at oprette og vise disse annoncer til de rigtige mennesker.
Læs mere
Før du kan lægge en succesfuld marketingstrategi for din virksomhed, er det vigtigt, at du kender dine kunders kunderejser. Få mere viden om kunderejsen her.
Læs mere
Online kundeanmeldelser har i dag en stor og stærk indflydelse på søgemaskinernes ranking af dit website. Faktisk har undersøgelser vist, at kundeanmeldelser i gennemsnit giver en 18 % stigning i omsætning.
Læs mere
Med Google Tag Manager har du meget lettere ved at spore begivenheder og dermed få tal på dine konverteringer. Derfor er Google Tag Manager helt oplagt at benytte for langt de fleste websites.
Læs mere
Med Google Data Studio kan dit team spare tid og penge ved at oprette, læse og dele rapporter i løbet af få minutter. Brugervenligheden og alsidigheden af Data Studio hjælper din virksomhed og dit team med at tage hurtigere beslutninger og opnå bedre resultater.
Læs mere
Marketing automation er et fantastisk værktøj, der kan hjælpe dig med at bringe din e-mail-marketing til et helt nyt niveau. Ved at bruge målrettet software kan du automatisere store dele af din marketingproces.
Læs mere
Du kender sikkert følelsen. Overskriften er på plads, og så… Ja… Så kommer der ikke mere. Det hvide papir nærmest skriger på tekst, men fingrene står stille på keyboardet. Spørgsmålet melder sig: Hvordan skriver man egentlig en god webtekst?
Læs mere
Har du en fysisk butik, vil du også gerne vide, hvor mange der fx har besøgt din butik, hvor mange der har købt, og hvilke produkttyper kunderne fandt mest interessant? Hvor mange har fx besøgt dit website? Her får du seks tricks til Google Analytics.
Læs mere
Du risikerer store konsekvenser ved ikke at gøre noget!
Læs mere
Denne guide giver dig et indblik i tallene bag trenden med video markedsføring, overvejelser om investeringen og konkret optimering af video markedsføring og processen.
Læs mere
Mange af vores kunder forelsker sig i en bestemt font de har set på nettet eller i et logo, som de gerne vil implementere på deres egen hjemmeside. En font er den skrifttype, du vælger til overskrifter, brødtekster, billedtekster, priser, mindre fremhævede tekster, og de tekster, der virkelig er vigtige.
Læs mere
Vi laver rigtigt mange hjemmesider. Og hver gang vi går i gang med et nyt projekt, bruger vi tid på at finde de rette farver til hjemmesiden.
Læs mere
Vil du deltage i slåskampen om de sjove placeringer i søgeresultaterne, så er det altafgørende, at du skriver SEO tekster, som gør både læseren og Google blød i knæene.
Læs mere
SEO er en engelsk forkortelse for Search Engine Optimization. På dansk går SEO under betegnelserne søgemaskinemaskine optimering eller SEO optimering. Men hvad er det der SEO-halløj egentlig for noget?
Læs mere
Du har et behov for effektiv markedsføring. Vi har de værktøjer og kompetencer, der skal til for at komme i mål. Hele vejen rundt.
Ring til Jess og fortæl om dit behov. Vi giver kaffe og et gratis tjek af dine muligheder.