Hvordan vil video hjælpe din SEO-placering?

Du har hørt udtrykket søgemaskineoptimering (SEO) en million gange. Men vidste du, at tilføjelse af video til dit websted kan forbedre din SEO-indsats drastisk og få flere mennesker til dit website? Det er sandt! Video bliver hurtigt en af ​​de vigtigste former for indhold.

Læs mere

Indhold der understøtter kunderejsen på alle trin (INFOGRAFIK)

Vidste du, at kun 9% af marketingmedarbejderne over hele verden vurderer, at udførelsen af deres indholdsstrategi er “fremragende”? Den største udfordring for over halvdelen af de medarbejderne er, at skabe indhold der bringer betydelig trafik til deres hjemmesider og genererer kvalitetsledninger.

Læs mere

Hvordan skriver du tekster til dit website (INFOGRAFIK)

Har du svært ved at skrive tekster til dit website? Her er 14 gode råd til tekstskrivning.

Læs mere

De 6 bedste gratis onlinekurser om digital markedsføring

Er du på udkig efter gratis onlinekurser – så tag et kig på disse muligheder. Både Google, SEMrush, HubSpot, Facebook og LinkedIn har super kurser online.

Læs mere

9 Avancerede SEO-teknikker til at øge din organiske trafik i 2021

Har du arbejdet igennem det grundlæggende og leder nu efter SEO-teknikker, der hjælper dig med at tage dit websites organiske trafik til det næste niveau, når vi går ind i 2021?

Læs mere

Din næste SEO-strategi for indhold – søjlesider & emneklynger

Pilars og clusters betyder på dansk søjlesider og emneklynger? Dette er nyeste måde at arbejde med indholdsbaseret SEO. Det er ingen hemmelig at SEO hele tiden ændre sig. I dag er det ikke nok at skrive til et søgeord – i dag skal du optimere emner.

Læs mere

Hvad er strukturede data? – Det hemmelige SEO-våben

Du har muligvis hørt om strukturerede data; Schema.org og JSON-LD. Men hvad betyder disse udtryk præcist? Hvad er strukturerede data? Hvad gør strukturerede data? Og hvad har det med SEO at gøre?

Læs mere

Hvad er Google Analytics 4 Property?

Google beskriver selv formålet med den nye Google Analytics 4 Property (GA4) som en næste generations tilgang til “privatliv-først” -sporing, måling af x-kanal og AI-baseret forudsigende data på én gang.

Læs mere

Hvor meget skal du bruge på Facebook-annoncer?

Beregn med data hvor meget du skal benytte til Facebook annocering ved hjælp af vores Facebook Ads budgetberegner.

Læs mere

Google Shopping – Hvad er det og hvorfor skal du benytte det?

Google Shopping-annoncer er gode til at skabe trafik, der konverterer. Det kræver en lille indsats for at komme i gang, men derfor vil Google automatiserer det meste af arbejdet med at oprette og vise disse annoncer til de rigtige mennesker.

Læs mere

Den Digitale Kunderejse for B2B kunder

Før du kan lægge en succesfuld marketingstrategi for din virksomhed, er det vigtigt, at du kender dine kunders kunderejser. Få mere viden om kunderejsen her.

Læs mere

Kundeanmeldelser – det nye sorte i SEO-verden

Online kundeanmeldelser har i dag en stor og stærk indflydelse på søgemaskinernes ranking af dit website. Faktisk har undersøgelser vist, at kundeanmeldelser i gennemsnit giver en 18 % stigning i omsætning.

Læs mere

10 unikke fordele ved at benytte Google Tag Manager

Med Google Tag Manager har du meget lettere ved at spore begivenheder og dermed få tal på dine konverteringer. Derfor er Google Tag Manager helt oplagt at benytte for langt de fleste websites.

Læs mere

Hvad er Google Data Studio?

Med Google Data Studio kan dit team spare tid og penge ved at oprette, læse og dele rapporter i løbet af få minutter. Brugervenligheden og alsidigheden af Data Studio hjælper din virksomhed og dit team med at tage hurtigere beslutninger og opnå bedre resultater.

Læs mere

12 måder du kan arbejde med marketing automation

Marketing automation er et fantastisk værktøj, der kan hjælpe dig med at bringe din e-mail-marketing til et helt nyt niveau. Ved at bruge målrettet software kan du automatisere store dele af din marketingproces.

Læs mere

Web- og brødtekst

Du kender sikkert følelsen. Overskriften er på plads, og så… Ja… Så kommer der ikke mere. Det hvide papir nærmest skriger på tekst, men fingrene står stille på keyboardet. Spørgsmålet melder sig: Hvordan skriver man egentlig en god webtekst?

Læs mere

6 tips og tricks i Google Analytics

Har du en fysisk butik, vil du også gerne vide, hvor mange der fx har besøgt din butik, hvor mange der har købt, og hvilke produkttyper kunderne fandt mest interessant? Hvor mange har fx besøgt dit website? Her får du seks tricks til Google Analytics.

Læs mere

Stor ændring på YouTube i januar 2020

Du risikerer store konsekvenser ved ikke at gøre noget!

Læs mere

Få succes med video

Denne guide giver dig et indblik i tallene bag trenden med video markedsføring, overvejelser om investeringen og konkret optimering af video markedsføring og processen.

Læs mere

Laptop

Vælg den rigtige skrifttype til din hjemmeside

Mange af vores kunder forelsker sig i en bestemt font de har set på nettet eller i et logo, som de gerne vil implementere på deres egen hjemmeside. En font er den skrifttype, du vælger til overskrifter, brødtekster, billedtekster, priser, mindre fremhævede tekster, og de tekster, der virkelig er vigtige.

Læs mere

Responsiv hjemmeside tablet og mobil

Farvernes betydning for din hjemmeside

Vi laver rigtigt mange hjemmesider. Og hver gang vi går i gang med et nyt projekt, bruger vi tid på at finde de rette farver til hjemmesiden.

Læs mere

Sådan skriver du perfekte seo tekster

Vil du deltage i slåskampen om de sjove placeringer i søgeresultaterne, så er det altafgørende, at du skriver SEO tekster, som gør både læseren og Google blød i knæene.

Læs mere

Hvad er SEO?

SEO er en engelsk forkortelse for Search Engine Optimization. På dansk går SEO under betegnelserne søgemaskinemaskine optimering eller SEO optimering. Men hvad er det der SEO-halløj egentlig for noget?

Læs mere