Visuel identitet

Få et unikt og sammenhængende udtryk på tværs af alle kanaler. Når rød tråd tilfører værdił

Du oplever først et brand med øjnene. Ofte uden at have fået en forklaring eller uden at have mødt menneskerne bag. Den visuelle fremtoning afgør, om du er foran eller bagud på point. Om du bliver valgt til eller valgt fra.

En visuel identitet består af logo, farver, skrifttyper og grafiske elementer. Og indrømmet: Vi er lidt nogle logo-nørder. Vi laver intet, der er tilfældigt. Der er tænkt over enhver detalje og streg i de logoer, vi laver – egentlig i alt, hvad vi laver. Dit logo skal – sammen med farver, skrifttyper og grafiske elementer – favne hele din virksomheds og brands personlighed og DNA, og lige netop dét er vi specialister i at sikre.

Men vi stopper ikke der. Vi giver dig billedstil, taglines og kommunikation, så du kan høre, hvordan dit brand lyder. Du får også syn for sagen. Vi inkluderer en masse visualiseringer, så du kan se, hvordan din nye identitet tager sig ud på forskellige flader.

Stærke identiteter er vores kernekompetence

Det er vores absolutte kernekompetence at udvikle stærke identiteter, der skaber det rette fundament, når din virksomhed eller dit brand skal møde verden. Skal vi udvikle din?



Vi holder et vågent øje med verden, på dit brands vegne.

Stå stærkt med en Super Tour.