Google Display­annoncer

Bliv synlig overfor dine kunder.

Google Displaynetværket giver dig mulighed for at komme i kontakt med dine kunder via en række forskellige annonceformater på tværs af det digitale univers. Dette netværk omfatter mere end to millioner websites, som ifølge Google når ud til over 90 % af brugerne på internettet.

På Displaynetværket kan du altså nå ud til en bred vifte af kunder, vælge, hvilke websites eller sider annoncerne skal vises på og engagere brugerne med en række forskellige interessante annonceformater.

Målrettede displayannoncer

Du har et sandt slaraffenland af muligheder, når du vil målrette dine displayannoncer til en gruppe af mennesker.

Du kan målrette ud fra:

  • Bestemte søgeord
  • Bestemte emner
  • Typer af websites
  • Sider, hvor annoncer ikke skal vises
  • Målgruppebaserede søgeord – personer, der er interesserede i bestemte termer
  • Geografiske placeringer
  • Demografiske oplysninger
  • Personer, der tidligere har besøgt din hjemmeside (remarketing)
  • Tilpassede interessebaserede målgrupper – dvs. personer, der er interesserede i et bestemt produktområde
Skab bevidsthed om dit brand online

Derfor skal du annoncere på displaynetværket

Første step i salgstragten for at kunden foretager et køb, er, at kunden har kendskab til dine produkter og din virksomhed. Her er den helt store fordel ved displayannoncer, at du kan eksponere dine målgrupper for specifikke budskaber, der skaber den bevidsthed om dit brand, som du søger.

Når man taler om displayannoncering, er det umuligt at komme udenom remarketing. Remarketing-annoncer er et annonceformat, hvor du eksponerer tidligere besøgende på din hjemmeside for displayannoncer. Remarketing hjælper dig med at holde dig med at blive husket, men det giver dig også mulighed for at få brugerne til at foretage køb, udfylde formularer etc., som de ikke gjorde første gang, de besøgte din hjemmeside.

Skal Peoplez lave dine displayannoncer?

Peoplez hjælper dig hele vejen. Lige fra idéudvikling til tekster, den grafiske udarbejdelse af alle displayformater og igangsættelse og opsætning af displayannoncerne i Google Ads.

Vil du videre?

Er du klar til at sætte gang i kampagne med displayannoncer, så hjælper Peoplez dig gerne på vej. Lad os mødes over en kop kaffe og få et fælles overblik.

Ring til Kasper og fortæl hvad du har brug for.