• Services
  • Cases
  • Blog
  • Om os
  • Kontakt
  • Marketingstrategi
    • Digital strategi
    • Social media strategi
  • Hjemmeside
    • Hosting
    • Sikkerheds- og servicepakke
    • WordPress CMS
  • Webshop
    • Shopify webshop
  • Online markedsføring
    • Google Ads
    • Google Displayannoncer
    • Markedsføring på sociale medier
    • Remarketing
    • Søgemaskine­­optimering – SEO
    • Nyhedsbreve
  • Leadgenerering
  • Grafisk design
    • Brandidentitet og logo
    • Designmanual
    • Merchandise og give aways
    • Outdoor og messemateriale
    • Print og tryksager
  • Tekster
    • Tekster til hjemmeside
    • Tekster til nyhedsmails
    • Tekster til salgsark og brochurer
    • Tekster til sociale medier
    • Tekster til webshops
  • Foto og video
    • Video til sociale medier
    • Video på hjemmesider
    • Profilvideo
  • Cases
  • Om os
  • Blog
  • Medarbejdere
  • Kontakt os

Peoplez
Store Torv 1, 2.
7500 Holstebro

+45 7070 7886
info@peoplez.dk

  • Blog
  • Handelsbetingelser
  • Cookiepolitik
  • GDPR
  • Genveje
Hjem / Online markedsføring / Søgemaskine­­optimering – SEO

Søgemaskine­optimering - SEO

Bliv gode venner med Google

Der er ingen over eller ved siden af Google, når det gælder søgninger efter produkter og tjenesteydelser på nettet. Skal potentielle kunder finde dig, skal du være rigtig gode venner med Google. Du kan få gode søgeresultater på Google på to måder:

  1. 1.

    Du kan betale dig fra det med fx Google Adwords.

  2. 2.

    Du kan søgemaskineoptimere din hjemmeside med SEO, så siderne bliver vist gratis.

Det ene er ikke mere rigtig end det andet. Sammen er det en stærk cocktail. Du får din egen faste SEO-konsulent hos Peoplez. Så er du i gode hænder.

Peoplez har tre stærke SEO-produkter på hylden til dig:

  1. 1.

    SEO-analyse af eksisterende hjemmeside

  2. 2.

    SEO-forarbejde til ny hjemmeside

  3. 3.

    Løbende SEO-optimering

SEO-analyse af eksisterende hjemmeside

Det gør vi

Ved hjælp af en række forskellige værktøjer, analyserer hvor godt din hjemmeside klarer sig i forhold til konkurrenterne, når kunder søger efter dine produkter online.

Det får du

Du får en SEO-analyse, som beskriver tekniske fejl og mangler på din hjemmeside og konkrete anbefalinger til forbedringer, som får din hjemmeside til at klare sig markant bedre i konkurrencen.

Du kan selv arbejde videre med anbefalingerne eller lade os eller andre udføre de anbefalede ændringer. Læs mere om SEO-tekster.

SEO-forarbejde til ny hjemmeside

Det gør vi

  • Vi afdækker hvilke søgeord, der bliver brugt af dine konkurrenter og i branchen generelt.

  • Vi analyserer din nuværende sides præstationer online med udgangspunkt i de vigtigste søgeord.

  • Vi analyserer, hvilke søgeord du med fordel kan satse på fremover udvalgt efter det, som giver mest mulig værdi for mindst mulig indsats.

  • Forarbejdet danner grundlag for det arbejde, som vores tekstforfattere og webudviklere efterfølgende udfører, når de opbygger og færdiggør din hjemmeside.

Det får du

Du får en stærk hjemmeside, der allerede fra begyndelsen klarer sig godt i konkurrencen med dine konkurrenter, når dine kunder søger efter netop dine produkter og tjenesteydelser.

Jo højere placering du har i Googles søgeresultater, jo flere besøgende får din hjemmeside.

Løbende SEO

Når de grundlæggende SEO-optimeringer på din hjemmeside er på plads, kan du lave en aftale med os om løbende søgemaskineoptimering efter aftalte mål.

Internettet udvikler sig konstant, og det samme gør din konkurrenter. Alt efter konkurrencesituationen i din branche er dine placeringer i Googles søgeresultater vedvarende under pres.

Med løbende SEO sikrer du dig, at du ikke pludselig mister de gode placeringer, som du har tilkæmpet dig på Google.

Det gør vi

  • “Skruer på relevante knapper”, som får dig op foran konkurrenterne igen.

  • Tjekker løbende dine placeringer i forhold til dine konkurrenters.

Det får du

  • En månedlig rapport over de vigtigste placeringer og udviklingen i søgeresultaterne.

  • Anbefalinger til nye landingssider eller andre former for nyt indhold på siden, som kan gøre Google glad. Vi giver samtidig et godt tilbud på produktionen.

Typiske spørgsmål om SEO

SEO står for søgemaskineoptimering. Det er normalt at optimere dine websider for at få dem til at nå en høj placering i søgeresultaterne fra Google eller andre søgemaskiner.

SEO fokuserer på at forbedre rankingen i de organiske (det vil sige de ikke-betalte) søgeresultater.

Hvis du har et websted, og du ønsker at få mere trafik, bør SEO være en del af din marketingindsats.

Onpage SEO henviser til praksis med at optimere websider for at forbedre et websites placering i søgemaskinernes resultater og få organisk besøg.

Ud over at publicerer relevant indhold af høj kvalitet inkluderer onpage SEO optimering af bl.a. dine overskrifter, HTML-tags (titel, meta og header) og billeder.

Det betyder også at sikre, at dit websted har et højt niveau af ekspertise, autoritet og pålidelighed.

Der er mange variabler, der har indflydelse på, hvor hurtigt du ser forbedringer i søgemaskinernes resultatsider, når du begynder at arbejde med SEO.

Alt fra fx din tekst, dit webdesign, domæne alder, sidetitler, konkurrencen, hastigheder og meget mere har betydning for, hvor hurtige du kan få besøg fra søgemaskinerne.

Generelt kan websites se resultater inden for 4 til 6 måneder. Har du et helt nyt website kan slutresultatet godt tage et helt år.

Teknisk SEO refererer til processen med at optimere dit websted til crawlings- og indekseringsfasen.

Med teknisk SEO kan du hjælpe søgemaskinerne med at få adgang til, gennemgå, fortolke og indeksere dit website uden problemer. Det kaldes “teknisk”, fordi det ikke har noget at gøre med det faktiske indhold på webstedet.

Hovedmålet med teknisk SEO er at optimere infrastrukturen på et websted. Teknisk SEO kan indeholde alt fra fx duplikerede sidetitler, hastigheder, responsive design, canonical links og hreflang.

Cases

AlfA Travel

Rejsesøger og blogunivers

Kongensgaard Efterskole

Kærlig og ærlig

PF Mobility

Røde kinder og vind i håret

Klimadan

Grøn tryghed

Se alle

Kom i mål med din markedsføring

Har du brug for sammenhæng i din markedsføring og målbare resultater, så er det nu, du skal slå til.

Få en gratis og uforpligtende vurdering af dine muligheder.

Ja tak, bliv ringet op

Lad os vise dig dine muligheder

Du har et behov for effektiv markedsføring. Vi har de værktøjer og kompetencer, der skal til for at komme i mål. Hele vejen rundt.

Ring til Jess og fortæl om dit behov. Vi giver kaffe og et gratis tjek af dine muligheder.

Linkbuilding

Teknisk søge­maskine­optimering og hastig­heds­optimering

Søgeordsanalyse

Keyword tracking / effektmåling

Hvad er SEO og hvordan det fungerer for virksomheder i 2020

Vil du forstå, hvad er SEO, og hvordan det fungerer? Vil du lære mere om SEO-marketing og hvordan du anvender det til din egen virksomhed? Vi har lavet denne enkle guide til at lære dig mere om SEO-betydning, SEO-optimering og SEO-marketing. Med denne lille guide kan du generere langsigtede resultater.

Et af de største spørgsmål, vi får fra vores kunder, er – hvad er SEO, og hvordan fungerer det? For virksomheder, der lige er begyndt at opbygge deres websted eller gennemgår et redesign af et websted, kan søgemaskineoptimering eller SEO føles lidt skræmmende.

Men det behøver ikke at være sådan.

Du kan gøre din SEO-indsats til en effektiv proces, der genererer langsigtet succes. Og selvom du ikke har en erfaren intern SEO-tilknyttet, kan du stadig begynde at foretage nogle positive ændringer, der hjælper dig med at forbedre din søgemaskineoptimering. Med lidt SEO-viden kan du være på vej til at forbedre dine produkter og dit brands søgemaskineplacering på ingen tid.

Nedenfor giver vi et svar på det store spørgsmål – hvad er SEO og hvordan det fungerer? Vores SEO-definition og generelle vejledning dækker også nogle af de grundlæggende i SEO, så du bedre kan forstå, hvordan det påvirker din virksomhed, og hvad du skal gøre for at være i god SEO-form.

SEO-definition, SEO-betydning og hvordan SEO-marketing fungerer

Hvad er SEO og hvordan det fungerer? Her starter vi med det grundlæggende om SEO-definition og SEO-betydning. Virksomhederne med de bedste placeringer i søgemaskinerne forstår alle vigtigheden af ​​at kende SEO-optimering, men selvfølgelig måtte de først mestre det grundlæggende.

SEO-definition: SEO er et akronym, der står for søgemaskineoptimering, hvilket er processen med at optimere dit websted for at få organisk eller ubetalt trafik fra søgemaskinens resultatside.

Med andre ord indebærer SEO, at foretage visse ændringer i dit webstedsdesign og indhold, der gør dit websted mere attraktivt for en søgemaskine. Du gør dette i håb om, at søgemaskinen vil vise dit websted som et topresultat på søgemaskinens resultatside.

Selvom SEO-betydning og SEO-marketing kan virke komplekse på grund af de forskellige faktorer, der kan påvirke din placering, er processen for søgemaskineoptimering lettere, end den ser ud til at være.

Søgemaskiner ønsker at levere den bedste service til deres brugere. Dette betyder at levere resultater på søgemaskinens sider, der ikke kun er af høj kvalitet, men også relevante for det, som søgeren leder efter.

For at gøre dette vil søgemaskiner scanne eller gennemgå forskellige websteder for bedre at forstå, hvad webstedet handler om. Dette hjælper dem med at levere mere relevante resultater til dem, der søger efter bestemte emner eller nøgleord.

Ligeledes vil søgemaskinerne scanne webstedet for at bestemme, hvor let det er at navigere og læse, hvilket belønner brugervenlige sider med højere placeringer på søgemaskinens resultatside.

Søgemaskineoptimering er den proces, som organisationer gennemgår for at sikre, at deres websted rangerer højt i søgemaskinerne for relevante søgeord og sætninger. Lad os for eksempel sige, at du har en artikel om, hvordan du bygger et fuglehus.

For at få dit indhold vist for de rigtige brugere, vil du prøve at optimere dit blogindlæg, så det vises som et topresultat for alle, der søger efter sætningen “opbyg et fuglehus”.

Der er mange fordele ved at implementere søgemaskineoptimering til din virksomhed. Ved at forbedre din SEO kan du arbejde på at udvide din synlighed på søgemaskinerne. Dette hjælper dig med at nå ud til og engagere flere potentielle kunder. Ved at skabe mere engagerende og effektivt SEO-fokuseret indhold kan du øge dine chancer for at bringe mere målrettet organisk trafik ind.

Ved at justere dit websted og indhold for større synlighed og læsbarhed hjælper du med at give din SEO mening. Du bør ikke nøjes med lave SERP-placeringer (søgemaskinens resultatside), når du kan være øverst.

Faktorer, der påvirker SEO

Nu hvor du kender SEO-definitionen, og hvordan den fungerer, kan nogle stadigvæk undre sig over om SEO-marketing fungerer. Sandheden er, at SEO-marketing faktisk fungerer, og korrekt implementering kan hjælpe alle med at generere store resultater.

Lad os se på nogle af de faktorer, der kan påvirke din placering til søgemaskineoptimering. Google vil aldrig give væk den nøjagtige algoritme, de bruger til at rangere websteder. Vi har dog en ret god forståelse af nogle af de faktorer, der påvirker placeringen af ​​søgemaskinens resultatside (SERP). Disse faktorer inkluderer både on-side og off-page faktorer, som vi vil diskutere nedenfor.

Faktorer, der påvirker SEO-optimering on-page og offpage

1. Indhold

Før vi dykker ned i nogle af faktorerne ved on-off-page SEO, skal vi tale om indhold. Indhold er effektivt til både at tiltrække søgemaskinerne og hjælpe din organisation med at skabe forbindelser med besøgende på stedet.

Jo mere kvalitetsrelevante indholds du har på dit website, jo mere sandsynligt vil det være at dine sider rangerer højere på søgemaskinens resultatside.

Jo mere engagerende og effektivt indhold du har på dit website, jo mere sandsynligt vil det være at dine besøgende bruger mere tid på dit websted og måske endda foretage et køb.

Hemmeligheden bag at skabe indhold, der er optimeret til både søgemaskinerne og dine menneskelige besøgende på webstedet, er at oprette en række forskellige typer indholdstyper, der er velskrevne og om emner, der er mest relevante for dit publikum.

Her er blot et par typer indhold, som du kan fokusere på for at hjælpe med at forbedre dit indholdstilbud og dermed din søgemaskineplacering:

  • Blogindlæg og artikler
  • Indhold på sociale medier
  • E-bøger og Whitepapers
  • How-to og andre vejledninger
  • Videoer og lydoptagelser
  • Infografik eller andet visuelt indhold

En anden vigtig ting at overveje, når du udarbejder indhold til dit website, er SEO nøgleord og sætninger. Dette er relevante ord og sætninger, som en søgemaskinebruger kan skrive, når han leder efter svar på deres spørgsmål eller relevante produkter og tjenester.

Når du opretter indhold omkring disse søgeord og sætninger, forbedrer du dine chancer for at placere højere for disse søgeord på søgemaskinens resultatside.

Endnu en faktor, der kan påvirke dit indhold, og dermed din søgemaskineplacering, er hvor frisk dit indhold er. Friskhed refererer grundlæggende til, hvor ofte din organisation sender nyt indhold til dit websted.

At skabe helt nyt indhold er dog ikke den eneste måde at holde dit indhold frisk på. Du kan også opfriske dit indhold ved at opdatere indlæg, omskrive dem for at gøre dem mere effektive eller tilføje nye oplysninger og statistikker over tid.

Selvom oprettelse af indhold tager tid og ressourcer, vil det mere end betale sig i sidste ende. Søgemaskiner elsker godt indhold, og brugerne har brug for kvalitetsindhold for bedre at forstå den værdi, din organisation kan give.

Start med at oprette et par blogindlæg, og arbejd for at opbygge en følge på sociale medier. Når du har en gruppe loyale fans og tilhængere, kan din organisation arbejde på at skabe forskellige typer medier for at tiltrække og engagere nye kundeemner.

2. On-Page SEO Optimering

On-side SEO-faktorer er de elementer, der sker på dit website. Dette er de ting, som du har fuld kontrol over, hvilket betyder at du kan arbejde på at forbedre disse faktorer over tid ved at følge bedste praksis for SEO.

Her er blot nogle få af de on-side SEO-faktorer, der kan hjælpe dig med at forbedre din søgerangering:

  • Sidetitle – Sidetitlen på hver side fortæller søgemaskinerne, hvad din side handler om. Dette skal være på højest 60/65 tegn, inklusive både det nøgleord dit indhold fokuserer på og dit firmanavn.
  • Metabeskrivelse – Metabeskrivelsen på dit website fortæller søgemaskiner lidt mere om, hvad hver side handler om. Dette bruges også af dine menneskelige besøgende til bedre at forstå, hvad siden handler om, og om den er relevant. Denne skal omfatte dit nøgleord og også give tilstrækkelige detaljer til at fortælle læseren, hvad indholdet handler om.
  • Overskrifter – Overskrifter gør ikke alene dit indhold lettere at forstår og læse for dine besøgende, men det kan også hjælpe med at forbedre din SEO. Du kan bruge H1-, H2- og H3-tags til at hjælpe søgemaskiner med at forstå, hvad dit indhold handler om.
  • Interne links – Opbygning af interne links eller hyperlinks til andet indhold på dit websted kan hjælpe søgemaskiner med at lære mere om dit websted. For eksempel, hvis du skriver et indlæg om værdien af ​​et bestemt produkt eller en bestemt tjeneste, kan du linke til produkt- eller servicesiden i dit blogindlæg.
  • Billednavn og ALT-tags – Hvis du bruger billeder på dit websted eller i dit blogindhold, skal du også medtage dit nøgleord eller din sætning i billednavnet og alt-taggen. Ved at medtage disse oplysninger hjælper du også med at optimere din SEO. Dette hjælper søgemaskiner med at indeksere dine billeder bedre, hvilket kan vises, når brugere udfører en billedsøgning efter et bestemt søgeord eller en bestemt sætning.

Når du placerer dine SEO-nøgleord og sætninger på dine sider, er det vigtigt at undgå overoptimering. Google og andre søgemaskiner straffer din side, hvis den forsøger at bruge søgeord for mange gange i hele indholdet.

Derudover skal du sørge for, at hvert stykke indhold kun fokuserer på et eller to nøgleord. Dette hjælper med til at sikre, at dit indhold er specifikt og relevant. Forsøg på at tackle for mange søgeord på én gang kan have en negativ indvirkning på din søgemaskineoptimering, da det ofte giver ufokuseret og tyndt indhold.

Mens webstedsindhold spiller en vigtig rolle i din søgemaskineplacering, er det også vigtigt at overveje din sidearkitektur. En del af optimeringsprocessen er, at sikre optimal SEO på alle dele af dine websider. Du skal bruge et webstedsdesign, der gør det let for søgemaskiner at scanne eller gennemgå dine sider og indhold.

Opbygning af interne links mellem dine sider, oprettelse af et sitemap og indsendelse af dit sitemap til søgemaskiner kan begge hjælpe med at forbedre dit websteds crawlbarhed og give dine søgemaskiner en bedre forståelse af dit indhold.

Endnu en bekymring, når det kommer til dit websites arkitektur, er, om dit website er mobilvenligt eller ej. Mange forbrugere søger efter information og produkter på deres mobile enheder.

Du skal sørge for, at disse brugere er i stand til at se, læse og navigere på dit websted fra deres mobile enhed. Dette påvirker ikke kun brugeroplevelsen, men det kan også påvirke din SEO-optimering.

3. Optimering af off-page SEO

Ud over de on-side SEO-elementer, som din organisation har kontrol over, er der også off-page SEO-faktorer, der kan påvirke din placering. Selvom du ikke har direkte kontrol over disse off-page-faktorer, er der måder, du kan forbedre dine chancer for at få disse faktorer til at fungere til din fordel.

Her er et par af de forskellige off-page SEO-faktorer, der kan påvirke din placering på søgemaskinerne:

  • Tillid – Tillid (trust) bliver en stadig vigtigere faktor i et websteds Google-placering. Sådan afgør Google, om du har et legitimt sted, som besøgende kan stole på. En af de bedste måder at forbedre tilliden er ved at oprette backlinks af høj kvalitet fra websteder, der har autoritet.
  • Links – En af de mest populære måder at opbygge SEO off-page er gennem backlinks. Du skal være forsigtig her, da spammingsider med dine links er en hurtig og nem måde at få dit websted udelukket fra søgemaskinerne. I stedet skal du tage dig tid til at opbygge relationer med influenser og fans, der skaber kvalitetsindhold og vil linke tilbage til dit website med deres eget indhold.
  • Socialt – En anden vigtig off-page SEO-faktor er sociale signaler, såsom likes og delinger. Jo mere kvalitetsindhold du udgiver, jo mere sandsynligt er det, at du får folk til at dele dit indhold med andre.

Selvom du ikke har direkte kontrol over, hvad der sker uden for din organisation, kan du øge dine chancer for at forbedre off-page SEO ved blot at oprette kvalitetsindhold, som andre finder værdifulde.

Ved at give din SEO mening, kan du fange opmærksomheden fra flere brugere af søgemaskiner. Jo mere relevant og interessant dit indhold er, desto mere sandsynligt vil andre være at linke til dit indhold og dele det på sociale medier. Jo flere mennesker stoler på dit indhold, jo mere vil søgemaskinerne også.

Sort Hat vs. Hvid Hat SEO

Vi har diskuteret SEO og hvordan det fungerer, så lad os nedbryde det yderligere. Når det kommer til SEO, er der to forskellige tilgange, som organisationer tager for at optimere deres websteder til søgemaskinerne – sort hat vs hvid hat SEO.

Nogle organisationer er kun interesseret i SEO, så de hurtigt kan rangere deres indhold og tjene nogle penge på kort sigt. Black hat SEO involverer taktik, der kun fokuserer på at optimere indhold til søgemaskinerne.

Dette betyder, at organisationer ikke overvejer de menneskelige besøgende, der læser og navigerer på deres websiteindhold. Disse organisationer vil bøje eller bryde reglerne for at forbedre deres placeringer for at tjene hurtigt.

I sidste ende producerer denne tilgang til SEO, sider der ofte er vanskelige for folk at læse og ligner meget spam. Selvom webstederne muligvis rangeres hurtigere end dem, der er optimeret korrekt, straffes disse websteder ofte eller forbydes ret hurtigt af søgemaskiner.

Samlet set ødelægger denne hurtige tilgang til SEO virksomhedernes chance for at opbygge et website, der er bæredygtigt og i stand til at bringe nye kundeemner i de kommende år.

På den anden side er hvid hat SEO en effektiv tilgang til at optimere dit websted til søgemaskiner og opbygge en bæredygtig forretning online. Denne tilgang til søgemaskineoptimering involverer fokus på det menneskelige publikum, der klikker på og læser webstedsindholdet.

Målet med denne type søgemaskineoptimering er at producere det bedst mulige indhold på et website, der er let at læse og navigere og samtidig følge søgemaskinens regler for optimering.

Det er vigtigt at bemærke, at selvom SEO-taktikker med sort hat måske hjælper dig med at rangere hurtigt, er det uundgåeligt, at søgemaskinerne til sidst finder ud af, hvad du laver, og straffer dit website.

Afhængigt af overtrædelsens sværhedsgrad kan dit websted muligvis ikke komme tilbage fra sanktionerne. Den eneste måde at opbygge en bæredygtig onlineforretning på, der vil bringe mere organisk trafik over tid, er at følge bedste praksis for SEO-marketing og skabe effektivt indhold, som dine besøgende finder værdifulde.

Hvad er SEO og hvordan det fungerer: takeaways

Efter at have lært om, og hvordan det fungerer, kan du nu arbejde på at foretage ændringer på dit website for at forbedre din SEO og øge din placering på søgemaskinens resultatside.

Husk, at din SEO og effektivitet er påvirket af mange faktorer, men det vigtigste at overveje er, om dit indhold er værdifuldt og relevant for dit tiltænkte publikum.

Husk, at søgemaskineoptimering tager tid at udføre sin magi. Du oplever ikke fordelene ved SEO natten over. Faktisk kan det tage måneder at nyde resultatet af dit hårde arbejde. Et etableret website kan let tage 3-6 måneder og et helt nyt website kan tage op til 12 måneder for den fulde udnyttelse af SEO.

At skabe kvalitetsindhold, der er fokuseret på at hjælpe dine menneskelige besøgende, er den bedste måde at opbygge en bæredygtig online-forretning, der fortsat vil bringe ny organisk webstrafik i de kommende år.

Er du interesseret i at lære mere om, hvordan SEO kan fungere for din virksomhed? Vil du opbygge og give din SEO mening? Kontakt Peoplez i dag.

Få indsigt i SEO

9 Avancerede SEO-teknikker til at øge din organiske trafik i 2021

Har du arbejdet igennem det grundlæggende og leder nu efter SEO-teknikker, der hjælper dig med at tage dit websites organiske trafik til det næste niveau, når vi går ind i 2021?

Læs mere

Din næste SEO-strategi for indhold – søjlesider & emneklynger

Pilars og clusters betyder på dansk søjlesider og emneklynger? Dette er nyeste måde at arbejde med indholdsbaseret SEO. Det er ingen hemmelig at SEO hele tiden ændre sig. I dag er det ikke nok at skrive til et søgeord – i dag skal du optimere emner.

Læs mere

Hvad er strukturede data? – Det hemmelige SEO-våben

Du har muligvis hørt om strukturerede data; Schema.org og JSON-LD. Men hvad betyder disse udtryk præcist? Hvad er strukturerede data? Hvad gør strukturerede data? Og hvad har det med SEO at gøre?

Læs mere

Hvad er SEO?

SEO er en engelsk forkortelse for Search Engine Optimization. På dansk går SEO under betegnelserne søgemaskinemaskine optimering eller SEO optimering. Men hvad er det der SEO-halløj egentlig for noget?

Læs mere

Hvordan vil video hjælpe din SEO-placering?

Du har hørt udtrykket søgemaskineoptimering (SEO) en million gange. Men vidste du, at tilføjelse af video til dit websted kan forbedre din SEO-indsats drastisk og få flere mennesker til dit website? Det er sandt! Video bliver hurtigt en af ​​de vigtigste former for indhold.

Læs mere

Hvorfor din SEO-strategi skal fokusere på emner og ikke søgeord

Når man taler om navigationen på et website, kommer man hurtig til at diskutere med designere og/eller kunder om det skal være en simple menu eller en altomfattende stor menu.

Læs mere

Peoplez Reklame + Webbureau

Peoplez er med base i Holstebro et af de største fullservice reklame- og webbureauer i Midt- og Vestjylland.

Vi bor i hjertet af Holstebro og hjælper kunder over hele landet med stærk branding, sammenhæng i markedsføringen, Social Medie Strategi, SEO, Google Ads
og målbare resultater.

Peoplez bliver til Superego. Læs mere.

Overblik
  • Services
  • Cases
  • Blog
  • Om os
  • Kontakt
Kontakt

Peoplez
Store Torv 1, 2.
7500 Holstebro

+45 7070 7886
info@peoplez.dk

CVR 37402370

Sociale medier
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Blog
  • Handelsbetingelser
  • Cookiepolitik
  • GDPR
  • Genveje

© Peoplez