Scroll

En klasse for sig

Kan man udvikle kvalitetsturisme ved at kombinere kultur, natur og tilbud fra lokale aktører? JA er svaret på Nørre Vosborg, som med støtte fra bl.a. Færchfonden i foråret 2018 søsatte et pilotprojekt for at afdække mulighederne for kulturturisme i Vestjylland.

Resultatet var “En klasse for sig”, hvor Nørre Vosborg og en række lokale virksomheder og kulturinstitutioner sammensatte en unik pakke med oplevelser som add ons i forbindelse med Verdensballettens forestilling på Nørre Vosborg i august 2018.

Pakken består af en række oplevelser, som ingen ville have nogen mulighed for at sammensætte selv: Morgentur i Klosterheden, kunstnerbesøg, sejltur på Limfjorden, candellight dinner på den yderste kant ved Vesterhavet, særlig rundvisning på Strandingsmuseum St. George, besøg på gårdbryggeri, smagsprøver på verdenskendt whisky destilleri og meget mere.

Peoplez var med fra begyndelsen og har ud over at koordinere og beskrive de forskellige tilbud fra aktørerne også stået bag den grafiske udforming af marketingmaterialet og naturligvis markedsføringen på Nørre Vosborgs hjemmeside.

Kunde Nørre Vosborg
Leveret af Peoplez Annoncer Design og visuel identitet Marketingstrategi Print og tryksager