• Hjem
  • Visuel identitet

Visuel identitet

Man siger, at udseende ikke betyder noget, fordi skønhed kommer indefra. Det kan der være noget om, når det gælder om at finde sit hjertes udkårne.

Når det gælder markedsføring, er det noget vrøvl. Her gælder det om at ligne en million, hvis man vil kommunikere, at ens produkt eller serviceydelse har høj værdi.

Video thumbnail

Det er utroværdigt, hvis en udlejer af limousiner til bryllupskørsel markedsfører sig med et håndskrevet skilt i en tilgroet indkørsel til en faldefærdig garage.

På samme måde er det skævt, hvis en lavprisbutik markedsfører sig på samme måde som Harrods i London, der er en af verdens dyreste stormagasiner.

Indhold og udtryk skal hænge sammen.

Alle virksomheder – store som små – bør have en klar linje i designet.

Sound Hub Denmark har fået en klar linje i designet

 

Stilen afhænger helt og holdent af den virksomhed, du driver eller arbejder for. Alt kan være rigtigt. Det vigtige er, at stilen ikke stritter i alle mulige retninger og forplumrer dit budskab om, at du leverer høj kvalitet til gode priser.

For ligner din hjemmeside eller dine brochurer noget, som katten har slæbt med ind, hvordan kan du så tro, at kunderne ikke konkluderer, at sådan er det sikkert også med dine produkter og ydelser?

 

Det behøver ikke koste en million at ligne en. Du kan bruge 5.000 kr. eller 100.000 kr. på din visuelle identitet.

Det vigtigste er ikke beløbet, du bruger. Det vigtigste er, at du lægger en linje sammen med et professionelt bureau – og holder linjen.

Hos Peoplez har vi mange års erfaring i at lave visuelle identiteter til vores kunder. Vores erfaring er også, at de virksomheder, der investerer lidt fra begyndelsen, får en langtidsholdbar løsning, som det er muligt at bygge videre på uden at skulle begynde forfra i løbet af få år.

 

Vil du videre?

Har du udfordringer med din visuelle identitet, så hjælper Peoplez dig gerne på vej. Lad os mødes over en kop kaffe og få et fælles overblik.
  • Ring til Per, Marianne eller Britt og fortæl hvad du har brug for.
Kontaktdirektør
Per Henriksen
Har et utal af kreative løsninger på samvittigheden. Ved hvad der flytter varer for kunderne.
+45 6130 9770ph@peoplez.dk
Grafisk designer
Britt Madsen
Sprudlende kreativ og grafikkens grand old lady. Særdeles stærk på logoer og visuel identitet.
+45 6130 8259bm@peoplez.dk
Grafisk designer
Marianne Sidelmann
Har et grafisk og kreativt øje der taler for sig selv. Erfaren AD’er som ikke går på kompromis.
+45 6130 6852msr@peoplez.dk
Send en besked