Designmanual

En klar køreplan til dit design

Hvordan ser din virksomhed ud?

På hjemmesiden. I brochurer. I annoncer. På visitkort. På messematerialer. På skilte. På vægge. På biler. På arbejdstøjet. På sponsorgaver. På alt.

Ved nærmere eftertanke viser virksomheden ansigt rigtig mange steder.

Udtryk gør som bekendt indtryk. Og førstehåndsindtrykket af en virksomhed betyder alt.

Er jeg tiltrukket eller frastødt?

Det en god idé at få overblik over og styre virksomhedens visuelle udtryk med en designmanual.

En designmanual fra Peoplez visualiserer alle grafiske elementer og angiver tekniske specifikationer, så alle, der skal arbejde med designet, arbejder ud fra de samme retningslinjer.
Udsnit fra designmanual

 

Alt efter kundens behov beskriver vores designmanualer typisk:

  • Logo og retningslinjer for brugen af logo
  • Skrifttyper og størrelser
  • Grafiske elementer som supplement til logo
  • Farver inkl. farvekoder i CMYK, RGB og HEX
  • Grundlæggende webdesign
  • Brevpapir (typisk Word-skabeloner), visitkort og evt. kuverter
  • Brochurer
  • Annoncer
  • Powerpoint-præsentationer
  • Beklædning
  • Merchandise
  • Skilte
  • Biler

Visuel identitet

 

Vil du videre?

Har du udfordringer med sammenhængen i din visuelle identitet, så hjælper Peoplez dig gerne på vej. Lad os mødes over en kop kaffe og få et fælles overblik.
  • Ring til Per, Marianne eller Britt og fortæl hvad du har brug for.
Kontaktdirektør
Per Henriksen
Har et utal af kreative løsninger på samvittigheden. Ved hvad der flytter varer for kunderne.
+45 6130 9770ph@peoplez.dk
Grafisk designer
Britt Madsen
Sprudlende kreativ og grafikkens grand old lady. Særdeles stærk på logoer og visuel identitet.
+45 6130 8259bm@peoplez.dk
Grafisk designer
Marianne Sidelmann
Har et grafisk og kreativt øje der taler for sig selv. Erfaren AD’er som ikke går på kompromis.
+45 6130 6852msr@peoplez.dk
Send en besked