Designmanual

En klar køreplan til dit design.

Hvordan ser din virksomhed ud?

På hjemmesiden. I brochurer. I annoncer. På visitkort. På messematerialer. På skilte. På vægge. På biler. På arbejdstøjet. På sponsorgaver. På alt.

Ved nærmere eftertanke viser virksomheden ansigt rigtig mange steder.

Udtryk gør som bekendt indtryk. Og førstehåndsindtrykket af en virksomhed betyder alt.

Er jeg tiltrukket eller frastødt?

Det en god idé at få overblik over og styre virksomhedens visuelle udtryk med en designmanual.

En designmanual fra Peoplez visualiserer alle grafiske elementer og angiver tekniske specifikationer, så alle, der skal arbejde med designet, arbejder ud fra de samme retningslinjer.

Udsnit fra designmanual

Alt efter kundens behov beskriver vores designmanualer typisk:

  • Logo og retningslinjer for brugen af logo
  • Skrifttyper og størrelser
  • Grafiske elementer som supplement til logo
  • Farver inkl. farvekoder i CMYK, RGB og HEX
  • Grundlæggende webdesign
  • Brevpapir (typisk Word-skabeloner), visitkort og evt. kuverter
  • Brochurer
  • Annoncer
  • Powerpoint-præsentationer
  • Beklædning
  • Merchandise
  • Skilte
  • Biler
Visuel identitet

Vil du videre?

Har du udfordringer med sammenhængen i din visuelle identitet, så hjælper Peoplez dig gerne på vej. Lad os mødes over en kop kaffe og få et fælles overblik.

Ring til Per, Marianne eller Britt og fortæl hvad du har brug for.

Kontaktdirektør

Per Henriksen

Grafisk designer

Marianne Sidelmann

Grafisk designer

Britt Madsen